Nina Pavlin-Bernardić diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2003. godine te doktorirala 2010, s temom „Strategije rješavanja matematičkih zadataka: provjera modela dječjeg odabira i otkrivanja strategija“. Na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu zaposlila se 2004. godine kao znanstveni novak – asistent, 2010. je izabrana u zvanje višeg asistenta, a 2012. godine zaposlena je kao docent na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta i Odjelu za psihologiju Hrvatskih studija (po 50% radnog vremena na svakoj od institucija).
Surađivala je u više domaćih i inozemnih projekata, a bila je i voditeljica tima Filozofskog fakulteta u multidisciplinarnom projektu koji sufinancira Europska unija „Kompetencijska mreža zasnovana na ICT-u za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“.
Završila je više edukacija iz područja psihologije obrazovanja i metodike nastave (npr. „Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi“, „Osiguranje i evaluacija kvalitete u nastavi“, „Inovative and creative perspectives: new directions in educational research“), kao i iz područja statističke analize podataka te programiranja (npr. "Structural equation modeling", „Multilevel analyses of cross-national survey data: concepts, strategies and applications“, „Approaches to correct for missing data“, „Osnove programiranja u programskom jeziku C#“).
Do sada je bila mentorica više od trideset diplomskih radova. Kao članica programsko-organizacijskog odbora sudjelovala je u organizaciji nekoliko međunarodnih i domaćih psihologijskih znanstvenih skupova. Članica je društva European Association for Learning and Instruction te Hrvatskog psihološkog društva.