- Visoka razina artikuliranja istraživačkih pitanja.
- Visoka razina razvijanja kritičke svijesti u znanstvenom diskursu.
- Visoka razina kompetentnog analiziranja povijesnih izvora.
- Visoka razina kompetentnog analiziranja historiografske literature.
- Visoka razina prezentacije preliminarnih i završnih istraživačkih rezultata.
- Visoka razina transfera stečenih znanja i kompetencija.
- Visoka razina razvijenosti organizacijskih vještina.
Nastava se odvija kroz predavanja.
Izborni predmet obuhvaća pregled osnovne literature vezane uz hrvatsku epigrafiju i paleografiju te rad na dostupnim izvorima. Pod tim se podrazumijeva obrađivanje spomenika pisanih glagoljicom, hrvatskom ćirilicom i latinicom na hrvatskom povijesnom prostoru. Pažnja će se usmjeriti ka početcima pismenosti u Hrvata na materinjem jeziku, razvoju i rasprostranjenošću pisama, učestalosti uporabe te, konačno, obradi najrelevantnijih spomenika.
Konačna ocjena donosi se na temelju redovitosti pohađanja nastave (20%), pismene provjere znanja (40%) i usmenog ispita (40%).
Uspjeh se na kraju kolegija javno oglašava nakon čega se provodi evaluacija nastave od strane studenata.