- Dijagnosticirati timske uloge, kognitivne konflikte i konflikte različitih motiva.
- Prepoznati kontekstualne i diskrecijske podražaje koji određuju ponašanje članova organizacije.
- Kritički evaluirati metode upravljanja organizacijskim razvojem.
- Demonstrirati osnovne korake prikupljanja podataka o aktualnim organizacijskim vrijednostima.
- Utvrditi razlike između aktualnih vrijednosi organizacije i postavljenih organizacijskih ciljeva.
- Predložiti osnovne globalne strategije upravljanja organizacijskim ponašanjem s ciljem smanjenja konkretnih razlika između aktualnog ponašanja i postavljenih ciljeva.
- Analizirati organizacije u terminima njihove strategije, strukture i kulture.
- Usporediti glavne pravce klasične, neoklasične i suvremene teorije organizacije.
- Primijeniti znanja iz područja percepcije, učenja, pamćenja i stavova u analizi organizacijskog ponašanja.
- Ilustrirati fenomene koji se javljaju u grupnom radu.
Predavanja, metodičke vježbe u učionici, terenske vježbe.
Osim vježbi u učionici, studenti u malim grupama posjećuju neku od nastavnih baza kako bi se upoznali s radom osrganizacijskih psihologa te obavljali jednostavne praktične zadatke. Ova različita iskustva referiraju u učionici te organiziraju tematske vježbe zajedno s nastavnikom.
Sve aktivnosti studenata se bilježe i kvalitativno opisuju te se o njima studenti individualno izvještavaju. Konačna ocjena se formira na temelju znanja u zadacima objektivnog tipa u pismenom ispitu. Studenti koji su za vrijeme nastave pokazali visoku kvalitetu rada i visok stupanj angažiranosti, mogu na pismeni ispit izaći na predroku, te mogu zatražiti usmeni sipit ako nisu zadovoljni ocjenom i žele odgovarati za višu ocjenu. Studenti koji nisu bili aktivni za vrijeme nastave, prije izlaska na pismeni ispit trebaju predati teorijski seminarski rad na zadanu temu. Pozitivna ocjena iz seminarskog rada je preduvjet izlaska na ispit. Konačna se formira na pismenom i/ili usmenom ispitu.