- Isplanirati, provesti i prezentirati kvantitativno empirijsko istraživanje u psihologiji.
- Odabrati odgovarajući eksperimentalni, kvazieksperimentalni ili korelacijski istraživački nacrt.
- Predvidjeti ograničenja unutarnje i vanjske valjanosti planiranog istraživanja te planirati kontrolu relevantnih vanjskih faktora.
- Predvidjet će ograničenja u interpretaciji dobivenih rezultata.
- Pismeno prezentirati empirijske psihologijske nalaze na adekvatan način.
- Kritički analizirati empirijska psihologijska istraživanja, kao i istraživanja srodnih znanosti koja koriste srodnu kvantitativnu metodologiju.
Nastava se odvija kroz tematske vježbe koje se u sadržajnom smislu oslanjaju na područje opće psihologije, a organizirane su u tri modula: 1. kognitivna psihologija; 2. emocije; 3. motivacija. Metodološki sadržaji pojedinih modula se preklapaju, a moduli se razlikuju u sadržaju problema i hipoteza pojedinih vježbi. Studenti biraju modul prema vlastitom interesu, a popis specifičnih vježbi objavljuje se na početku semestra. Nastava je organizirana kroz predavanja (15 sati); auditorne (30 sati) i laboratorijske vjeŽbe (30 sati).
Znanje se provjerava kroz pismene zadatke i izvještaje koje ocjenjuju vanjski korektori i nastavnici. Formiranje ukupne ocjene na predmetu određeno je posebnim pisanim pravilima. Pismeni ispit organiziran je kao ispravak negativno ocijenjenih pismenih izvještaja. Na taj način, ocjena se u potpunosti formira (100%) na temelju ocjena pismenih izvještaja.