- navesti i objasniti temeljne specifičnosti etnološke etike
- raspraviti etnološki doprinos u razumijevanju kulturnih različitosti
- usmeno uz korištenje računala izložiti u kratkoj formi osnovne ideje, dosege i kritiku određene etnološke škole ili njezinog predstavnika
- identificirati i objasniti opća obilježja kulture i kulturnih procesa
- prepoznati i imenovati temeljne znanstvene metode u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- opisati i usporediti etnološke i kulturnoantropološke teorije
- koristiti stručno nazivlje i definirati temeljne koncepte u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- izložiti i opisati povijest etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja
- poznavati i primijeniti temeljne etičke standarde struke
- javno usmeno i pismeno prezentirati rezultate istraživanja
- prepoznati i uvažavati kulturne različitosti
- koristiti temeljne vještine u radu s računalima za stručne i znanstvene potrebe
- primijeniti vještine učenja za nastavak studija na višoj razini
- definirati osnovne pojmove u etnologiji i objasniti njihove odnose
- raspraviti koncept kulture i njenu dinamičnost
- identificirati i objasniti vrste kulturnih interakcija i utjecaja
- objasniti temeljne metode etnološkog istraživanja te njihove prednosti i nedostatke
- odrediti i objasniti različite istraživačke motive u protoetnološkoj povijesti
- prepoznati i objasniti različita poimanja etnologije i njezina predmeta istraživanja od formiranja discipline do danas
- objasniti i usporediti temeljne etnološke pravce i škole do sredine 20. st.
Nastava se sastoji od predavanja, seminarskih radionica i vođenih rasprava. Kontinuirano i aktivno praćenje nastave potiče se iniciranjem diskusija o pojedinim etnološkim pojmovima, pristupima i problemima na temelju etnografskih primjera. U okviru seminarskoga dijela nastave studenti uvježbavaju usmeno i konstruktivno izlaganje zadane teme uz korištenje računala te aktivno sudjeluju u vođenoj raspravi.
Evidentira se redovitost pohađanja nastave, kvaliteta seminarskog rada i aktivnost u vođenim raspravama na nastavi te uspjeh na pisanom ispitu. Ocjena se formira prema omjeru: pisani ispit 80%; izlaganje na seminarskoj radionici, aktivnosti i dolasci 20%. Posebno se stjecanje ishoda 8. - 12. provjerava u okviru seminarskih radionica, dok se stjecanje ostalih ishoda provjerava pisanim ispitom.