- opisati i usporediti etnološke i kulturnoantropološke teorije
- koristiti stručno nazivlje i definirati temeljne koncepte u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- izložiti i opisati povijest etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja
- osmisliti i provesti jednostavno kvalitativno istraživanje
- poznavati i primijeniti temeljne etičke standarde struke
- primijeniti temeljne teorijske i metodološke koncepte u konkretnim istraživačkim situacijama
- prikupljati relevantnu literaturu i koristiti je u stručnom radu
- javno usmeno i pismeno prezentirati rezultate istraživanja
- prepoznati i uvažavati kulturne različitosti
- primijeniti vještine učenja za nastavak studija na višoj razini
- primijeniti teorijske orijentacije i pristupe etnološkog i kulturnoantropološkog istraživanja religije u vlastitom istraživanju religijskih fenomena
- identificirati i raspraviti religijske različitosti u vlastitom istraživanju
- u zadanoj formi prezentirati vlastito kvalitativno istraživanje, analizu i interpretaciju odabranog religijskog fenomena
- definirati i primijeniti osnovne pojmove i koncepte u antropologiji religije
- identificirati i raspraviti manifestacije religioznosti u okviru koncepta kulture
- opisati začetke i razvoj etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja religije
- objasniti i usporediti temeljne pristupe i teorije u antropologiji religije i identificirati njihove glavne protagoniste
- osmisliti i provesti jednostavno kvalitativno istraživanje odabranog religijskog fenomena
- demonstrirati poznavanje i primjenu temeljnih specifičnosti etnološke etike u vlastitom istraživanju religijskih fenomena
Nastava se sastoji od predavanja i seminara. Kontinuirano i aktivno praćenje nastave potiče se čitanjem predviđene literature i na tome utemeljenim vođenim diskusijama, zadaćama i reakcijskim tekstom.
U okviru predavanja koristi se i metoda vođenih diskusija. Seminarski je dio nastave radioničkog tipa. Studenti propituju adekvatnost teorijskih koncepata i pristupa u okviru vlastitog istraživanja odabranog religijskog fenomena. Tijekom semestra u okviru vlastitog istraživačkog projekta (teme) studenti izvršavaju tjedne istraživačke zadatke. Na temelju rezultata istraživanja i diskusija studenti izrađuju te konačno prezentiraju završni seminarski rad.
Evidentira se redovitost pohađanja nastave, priprema zadaća i reakcijskog teksta, kvaliteta seminarskog rada i aktivnost u vođenim raspravama na nastavi te uspjeh na pisanom ispitu. Ocjena se formira prema omjeru: seminarski rad 50%; pisani ispit 30%; reakcijski tekst 10%; aktivnost u raspravama, izvršavanje tjednih istraživačkih zadataka i dolasci 10%. Stjecanje ishoda 3. - 9. te 15. do 19. provjerava se u okviru planiranih aktivnosti na seminaru, dok se stjecanje ostalih ishoda provjerava pisanim ispitom.