Akademski stupanj
doktor znanosti
Zvanje
stručni suradnik
Organizacijska jedinica
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Konzultacije
zimski semestar: srijedom, 11:00-12:30 sati
ljetni semestar: utorkom, 12:30-14:00 sati
Soba
E-318
Telefon
4092-306
E-mail
apongrac@ffzg.hr

Životopis: Ana Pongrac Pavlina (Zagreb, 1983.) završila je osnovnu školu i VII. gimnaziju u Zagrebu. Diplomirala je hrvatski jezik i književnost i pedagogiju na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studija sudjeluje u nastavi kao demonstratorica na šest kolegija (Obiteljska pedagogija; Roditelji i odgojno-obrazovna; Antropologija odgoja i obrazovanja; Interkulturalizam i obrazovanje; Metodika informatike 1 i Metodika informatike 2) pod mentorskim vodstvom triju profesorica (prof.dr.sc. Dubravke Maleš; prof.dr.sc. Vedrane Spajić–Vrkaš; prof.dr.sc. Jadranke Lasić-Lazić). Tijekom studija piše za Školske novine i pedagoški časopis Zrno. Prve tri godine studija obnašala je dužnost predstavnice godine studenata pedagogije. Doktorirala je 2018. godine u području društvenih znanosti, polju informacijskih i komunikacijskih znanosti obranivši rad pod naslovom Učinkovitost softverske simulacije u nastavi informatike izrađen pod mentorskim vodstvom prof.dr.sc. Jadranke Lasić-Lazić. Aktivno sudjeluje u nastavi na diplomskoj razini te se redovito znanstveno i stručno usavršava na konferencijama, ljetnim školama, seminarima i tečajevima u zemlji i inozemstvu. Nagrade i stipendije: Rektorova nagrada za rad "Model upravljanja kvalitetom nastave na razini kolegija" pod mentorskim vodstvom prof.dr.sc. Jadranke Lasić-Lazić u akademskoj godini 2007/08. Stipendistica Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na E-learning akademiji za program E-learning Course Design u akademskoj godini 2013/14. Stipendistica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na programu „Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi“ u akademskoj godini 2014/15. Osnove korištenja obrazovnih trendova i digitalnih alata u nastavi u akademskoj godini 2015/16. Napredna primjena obrazovnih trendova i digitalnih alata u nastavi u akademskoj godini 2015/16. Područja interesa: didaktika metodika nastave informatike kvaliteta nastave kreativna nastava e-učenje (digitalni) udžbenici digitalni obrazovni materijali nove nastavne metode (softverska simulacija) Sudjelovanje na projektima: Erasmus IP: Information and communication technology in supporting the educational process Razvoj taksonomije generičkih informacijskih kompetencija kao sredstva poboljšanja zapošljivost Usklađivanje studijskih programa iz područja društvenih i humanističkih znanosti s potrebama tržišta rada Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima razvoja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira Sudjelovanje na kolegijima: Diplomski studij Didaktika (NM) Metodika nastave informatike 1 Metodika nastave informatike 2 Metodika informacijskog odgoja i obrazovanja 1 Metodika informacijskog odgoja i obrazovanja 2 Radionica kreativne nastave informatike Informacijske tehnologije u obrazovanju.

I. Poglavlja u knjizi

1. Lasić-Lazić, J., Pavlina, K., & Pongrac Pavlina, A. (2018). Digital competence of future teachers. In S. Kurbanoglu, J. Boustany, S. Špiranec, E. Grassian, D. Mizrachi & L. Roy (Eds.), Information literacy in the workplace: 5th European conference, ECIL2017, Saint Malo, France, September 18-21, 2017, Revised selected papers (pp. 340-347). Cham, Switzerland: Springer International Publishing AG .

2. Pavlina, K., Špiranec, S. & Pongrac Pavlina, A. (2014). Information Competences – University Professors’ Perspective. In S. Kurbanoğlu, S. Špiranec, E. Grassian, D. Mizrachi, R. Catts (Eds), Information Literacy. Lifelong Learning and Digital Citizenship in the 21st Century (pp. 466-473). Cham Heidelberg NewYork Dordrecht London : Springer.



II. Znanstveni radovi u drugim časopisima

1. Pavlina, K., Banek Zorica, M., & Pongrac, A. (2011). Student perception of teaching quality in higher education. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 15 , 2288-2292.



III. Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunarodnom recenzijom

1. Lasic Lazic, J., Pongrac Pavlina, A., & Belovic, T. (2017). The interest of elementary school students in computer science. In J.G. Laborda (Ed.), New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 4 (1): 9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017) (pp. 232-238.). Kyrenia, Cyprus: SciencePark Research, Organization and Counseling LTD.

2. Lasić-Lazić, J., Pavlina, K., & Pongrac Pavlina, A. (2017.) Students' attitudes toward computer science in elementary school. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), EDULEARN17 Proceedings: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 741-746). Barcelona, Spain: IATED Academy.

3. Lasić Lazić, J., Pavlina, K., & Pongrac Pavlina, A. (2017). Future teachers' attitudes on the importance of IT knowledge and skills for future professional work . In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), ICERI2017 Proceedings: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (pp. 5684-5688 ). Seville, Spain: IATED Academy.

4. Pongrac Pavlina, A., Pavlina, K., & Nježić, M. (2017). Motivational factors in teaching computer science. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), ICERI2017 Proceedings: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (pp. 5997-6002). Seville, Spain: IATED Academy.

5. Pavlina, K., Špiranec, S., & Pongrac Pavlina, A. (2014). Information Competences - Students' Perspective. In M. Čičin-Šain, I. Uroda, I. Turčić Prstačić, & I. Sluganović (Eds.), 37th International Convention MIPRO 2014: Computers in Education (pp. 896-899). Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku.

6.. Pavlina, K., Pongrac, A., & Latas B. (2012). Hardware equipment of computer classrooms in Croatian elementary schools. In M. Čičin-Šain, I. Uroda, I. Turčić Prstačić, & I. Sluganović (Eds.), 35th International Convention MIPRO 2012: Computers in Education (pp. 1511-1513). Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics.

7. Lasić-Lazić, J., Pavlina, K., & Pongrac, A. (2011). Software simulation as educational tool. In M. Čičin-Šain, I. Uroda, I. Turčić Prstačić, & I. Sluganović (Eds.), 34th International Convention MIPRO 2011: Computers in Education (197-199). Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku.


8. Ogrizek Biškupić, I., &; Pongrac, A. (2011). Sustavi otvorenog koda i Web 2.0 tehnologije kao podrška poslovnim projektima. In Z. Barilović, Z., M. Jurina, V. Morović, N. Skledar, S. Vojnović, & N. Žarković, Neven (Eds.), Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanje „Projekti i projektni menadžment“ (pp. 545-555). Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Krčelić.


9. Lasić-Lazić, J., Pavlina, K., ; Pongrac, A. (2010). Teaching Quality-Student Perspective. In M. Čičin-Šain, I. Uroda, I. Turčić Prstačić, & I. Sluganović (Eds.), Proceedings of papers from MIPRO 2010 (pp. 56-58). Opatija : MIPRO.


10. Pavlina, K., Banek Zorica, M., & Pongrac, A. (2009). Teaching Quality Management at the Course Level. In H. Stančić, S. Seljan, D. Bawden, J. Lasić-Lazić, A. Slavić (Eds.), INFuture2009 : The Future of Information Sciences-Digital Resources and Knowledge Sharing (pp. 549-564). Zagreb : Department of Information Sciences, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb.