Nastavnik tijekom semestra kontinuirano prati i zasebno vrednuje svaki tip pojedinačnog studentskog doprinosa na predavanjima i na seminaru.
Student može dobiti potpis i ocjenu samo ako sakupi sve ECTS-bodove. ECTS bodovi se prikupljaju na sljedeći način: redoviti dolazak na nastavu 1,25 ECTS bod, prezentiranje 0,5 i pisanje kraćeg seminarskog rada do 8 kartica teksta 0,75 bod, pismeni ispit 0,5 bod.
Konačna ocjena formira se na osnovu ocjene iz ispita znanja, na osnovu ocjene rada u seminaru i aktivnosti. Pismeni ispit znanja izvodi se na kraju semestra, u predviđenim ispitnim rokovima. Pitanja za ispit znanja pripremaju se na osnovu ispitne historiografske literature i predavanja. Sastoje se od pitanja iz faktografije, pojmovlja itd. (test znanja) te jednog esejističkog pitanja. Uspjeh na ispitu znanja čini 50% ukupne ocjene (25% test znanja, 25% esejističko pitanje), ocjena seminarskog rada i prezentacije rada čini 40% ukupne ocjene, a 10% čini aktivnost na satu. Ocjena seminarskog rada određuje se na osnovu sljedećih odrednica: pravilna uporaba bilježaka, ispravno citiranje, korištenje relevantne stručne literature, kvaliteta sadržaja (koncepcija obrade teme, ispravnost argumentacije, znanstvena utemeljenost zaključaka).
Uspješnost nastavnikove izvedbe provjerava se anonimnom anketom koju ispunjavaju studenti na kraju semestra.