- povezati i objasniti čimbenike koji su doveli do razvoja psiholingvistike
- opisati i usporediti osnovne pristupe i metode u procesu psiholingvističkih istraživanja
- objasniti temeljne pretpostavke svakog od osnovnih područja koja su predmet psiholingvističkog proučavanja
- objasniti biološke, kognitivne i društvene faktore koji imaju utjecaj na odnos jezika i uma
- samostalno odabrati relevantnu literaturu i provesti jednostavnije psiholingvističko istraživanje manjeg obima
Gradivo se predaje u cjelinama koje obrađuju ključne teme s područja psiholingvistike. Nakon većine cjelina studenti rješavaju vježbe koje provjeravaju s nastavnikom na satu. Od studenata se očekuje da pročitaju relevantna poglavlja i dijelove iz obavezne literature te im se savjetuje da pročitaju određene dijelove iz dodatne literature, što im pomaže u stjecanju znanja o području rada. Tijekom rada na kolegiju studenti također gledaju dokumentarne filmove i video-isječke o određenim temama koje se obrađuju, a potiču se i da sami provedu malo istraživanje na zadanu temu. Dodatni materijali, handouti za predavanja te linkovi na sadržaje na internetu dostupni su studentima putem sustava za učenje na daljinu Omega.
Studentima se preporučuje redovit dolazak na kolegij i aktivno sudjelovanje u nastavi. Sredinom semestra ponavlja se dotad obrađeno gradivo, a u zadnjem tjednu semestra ponavlja se cjelokupno gradivo te se studenti pripremaju za ispit. Studenti su dužni tijekom semestra riješiti i predati jedan zadatak koji je uvjet za dobivanje potpisa o odslušanom kolegiju. Na kraju studenti polažu pismeni ispit te dobivaju brojčanu ocjenu.