Ključni istraživački interes
- Razvojna i školska psihologija
- Školska psihopatologija
- Psihoanaliza i obrazovanje
- Grupni procesi u razredu
- Privrženost u obrazovnom setingu
Članstva u profesionalnim udruženjima, stručnim i građanskim udrugama i javnim
tijelima
-
Hrvatsko psihološko društvo, Sekcija za psihodinamsku psihologiju (Član upravnog odbora)
-
Društvo imago terapeuta Hrvatske, Profesionalno udruženje (Član)
-
Hrvatska komora psihoterapeuta, Profesionalno udruženje (Član)
-
Institut za grupnu analizu, Profesionalno udruženje (Član)
Članstva u organizacijskim odborima skupova
-
2015.
19. IAGP Congress, IAGP International Association for Group Psychotherapy and Group Processes - Psychodrama Section (međunarodni, znanstveni)
-
2004.
12th Congress of the European Association for Psychotherapy, European Association for Psychotherapy
Institute of mental health, Belgrade (međunarodni, znanstveni)
-
2002.
19. Hrvatski psihoterapijski seminar, Klinika za psihološku medicinu KBC Rebro,
Hrvatsko psihoterapijsko društvo,
Akademija medicinskih znanosti Hrvatske (domaći, stručni)
Nagrade i priznanja
-
2015.
Psihologijska nagrada Zoran Bujas” Hrvatskog psihološkog društva za sveučilišni priručnik “Suicid: fenomenologija i psihodinamika”
-
2013.
Društveno priznanje Hrvatskog psihološkog društva “Marulić-Fiat Psychologia”
Opis znanstvene djelatnosti
A. Kvalifikacijski radovi:
1. Mindoljević Drakulić, A. (2012). Učinci kratkotrajne grupne psihoterapije – psihodrame na zadovoljstvo životom u kliničkom i nekliničkom kontekstu. Doktorska disertacija. Medicinski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
2. Mindoljević Drakulić, A. (2002). Samoprocjene i procjene narcizma medijski izloženih žena zaposlenih na televiziji. Znanstveni magistarski rad. Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
B. Radovi u međunarodno indeksiranim časopisima:
1. Mindoljević Drakulić, A. , Keleuva S. (2016). Psihološki aspekti iskustva kliničke smrti. Socijalna psihijatrija, 44 (3), 208 – 218.
2. Mindoljević Drakulić, A. (2014). A psychoanalytic approach to education and raising school children of divorced parents. Croatian Journal of Education, 16 (2), 79 – 92.
3. Mindoljević Drakulić, A. , Petričević E. (2014). Dijete koje odbija školu – kako možemo pomoći? (str. 195 – 203). U I. Prskalo, A. J. Lozančić, Z. Braičić (Ur.),Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja. Zbornik radova međunarodnog znanstveno-stručnog simpozija 14. Dani Mate Demarina. Zagreb: Učiteljski fakultet.
4. Mindoljević Drakulić, A. (2014). Critical reflections for understanding the complexity of psychodramatic theory. Psychiatria Danubina, 26 (1), 12 – 19.
5. Mindoljević Drakulić, A. (2012). A phenomenological perspective on subjective well-being: from myth to science. Psychiatria Danubina, 24 (1), 31 – 37.
6. Mindoljević Drakulić, A. (2011). Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju. Napredak, 152 (1), 121 – 132.
7. Mindoljević Drakulić, A. (2011). Clinical and no clinical setting specificities in first session short-term psychotherapy psychodrama group. Collegium Antropologicum, 35 (1), 173 – 179.
8. Mindoljević Drakulić, A. (2010). Resistance in the first session of psychodrama psychotherapy group with adults. Psychiatria Danubina, 22 (2), 261-265.
9. Mindoljević, A. (2001). Narcizam i mediji/Narcissism and the media. Motovun Herald of the International Summer School of Health Promotion “Media and health”,Motovun, 20, 12 – 19.
10. Mindoljević, A., Gruden, V., Vukušić, H. (1998). Psychometric characteristics of the readjustment problems questionnaire. Psychiatria Danubina, 10 (2), 127.
C. Autorske knjige:
1. Mindoljević Drakulić, A. (2017). Živjeti sa zloćudnom bolešću – kreativni kurikul za roditelje, učenike i nastavnike. MEP, MijelomCRO & Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu FF Press.
2. Mindoljević Drakulić, A. (2016). Školska fobija. Zagreb: Medicinska naklada i Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu FF Press.
3. Mindoljević Drakulić, A. (2015). Majka, žena i majčinstvo. Zagreb: Medicinska naklada i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
4. Mindoljević Drakulić, A. (2013). Suicid: fenomenologija i psihodinamika. Zagreb: Medicinska naklada (Sveučilišni priručnik).
5. Mindoljević Drakulić, A. (2007). Mali rječnik psihodrame. Zagreb: Medicinska naklada i Hrvatsko psihodramsko društvo.
6. Mindoljević Drakulić, A. (2007). Psihodrama – trajna stručna izobrazba iz scenske psihoterapije-psihodrame. Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje, Zagreb: Hrvatsko psihodramsko društvo.
7. Mindoljević Drakulić, A. (2004). Psihodrama-trajna stručna izobrazba iz scenskoekspresivne psihoterapije-psihodrame. Zagreb: Hrvatsko psihodramsko društvo.
D. Uredništvo knjiga
1. Gruden, V., Mindoljević, A. (2002). Psihoterapija danas i sutra. 19. Hrvatski psihoterapijski seminar, Zagreb.
E. Poglavlja u knjigama
1. Mindoljević Drakulić, A. (2015). Diferencijalna dijagnoza školske fobije (str. 665 – 671) U S. Opić, M. Matijević (Ur.), Istraživanja paradigmi djetinjstva,odgoja i obrazovanja – simpozij IV. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
2. Mindoljević Drakulić, A. (2015). Fenomenologija adolescentskog ozljeđivanja: pokušaj samoozdravljenja ili pokušaj suicida – izazov empatijskoj i mentalno zdravoj školi (str. 672 – 678) U S. Opić, M. Matijević (Ur.), Istraživanja paradigmi djetinjstva,odgoja i obrazovanja – simpozij IV. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
3. Mindoljević Drakulić, A. (2012). Pedagoški aspekti psihoanalitičke teorije privrženosti u dijadi učitelj – učenik. (str. 165 – 173) U M. Ljubetić, S. Zrilić (Ur.),Pedagogija i kultura-svezak 2. Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo.
4. Mindoljević Drakulić, A. (2008). Morenova psihodrama. U V. Jukić, Z. Pisk (Ur.), Psihoterapija – škole i psihoterapijski pravci u Hrvatskoj danas. Zagreb: Medicinska naklada.