Mara Sesar rođena je 2. svibnja 1992. godine u Zagrebu, gdje je završila osnovnu školu te jezičnu gimnaziju. 2011. godine upisuje Filozofski fakultet u Zagrebu , a 2016. godine diplomirala je na Odsjeku za pedagogiju te na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti. Stručno osposobljavanje za stručne suradnike pedagoge obavila je nakon završenog fakulteta, a nakon toga je radila i u dvije zagrebačke osnovne škole na radnom mjestu stručne suradnice pedagoginje. Za vrijeme rada u osnovnoj školi, bila je koordinator ili je rado sudjelovala u različitim školskim projektima. 2020. godine napisala je primjere dobre prakse: inovativne Metodičke preporuke za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda predmetnih kurikuluma i međupredmetnih tema za osnovnu i srednju školu (odobreno od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja). Od akademske godine 2018./19. bila je mentor studentima 1. godine diplomskog studija na kolegiju Školska stručno-pedagoška praksa. Mara je također radila i kao predavač na Digitalnoj akademiji u Algebri Junior, gdje je izrađivala i nastavne materijale za nastavu te sudjelovala na njihovim radionicama i konferencijama. 2021. godine upisuje poslijediplomski studij „Kvaliteta u odgoju i obrazovanju“ u području društvenih znanosti (znanstveno polje pedagogije) na Sveučilištu u Zadru. Kao vanjski suradnik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu radi od akademske godine 2018./19. (s izv. prof. dr. sc. Antom Kolakom na kolegiju Školska pedagogija) te od akademske godine 2019./20. (s izv. prof. dr. sc. Ivanom Markićem na kolegiju Didaktičke teorije) pa sve do zaposlenja kao asistentica na Katedri za didaktiku i školsku pedagogiju krajem 2022. godine. Trenutno i dalje sudjeluje u realizaciji spomenutih kolegija. Od akademske godine 2023./24. sudjeluje i u realizaciji kolegija Teorije kurikuluma (s izv. prof. dr. sc. Zvonimirom Komarom). Osim vanjskog suradništva na nastavi, sudjelovala je i kao vanjski suradnik na projektima u organizaciji Katedre za didaktiku i školsku pedagogiju. Još od studentskih dana redovito se usavršava te objavljuje stručne i znanstvene radove iz područja školske pedagogije i didaktike.