Doc. dr. sc. Sanja Jurić diplomirala je na Fakultetu prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu te stekla stručni naziv učitelj. Na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu završila je poslijediplomski doktorski studij Rani odgoj i obvezno obrazovanje. Doktorski rad, u području refleksivne prakse i upravljanja razredom, obranila je 2016. godine te stekla akademski stupanj doktorica znanosti iz znanstvenog područja društvene znanosti, znanstveno polje pedagogija. Izabrana je 2020. god u znanstveno zvanje znanstveni suradnik u znanstvenom području društvenih znanosti – polje pedagogija. U naslovno znanstveno-nastavno zvanje docentica u području društvenih znanosti znanstveno polje pedagogija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu izabrana je 2021. godine. Kao vanjska suradnica Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu bila je izvoditeljica izbornog kolegija Refleksivna praksa. Od 2022. je zaposlena kao docentica za znanstveno područje društvenih znanosti, polje pedagogije, u Centru za obrazovanje nastavnika na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Matični broj znanstvenika je 354720.
Docentica Jurić ima 30 godišnje profesionalno iskustvo rada u osnovnoj školi tijekom kojeg je kontinuirano sudjelovala u različitim područjima povezanim s odgojem i obrazovanjem (profesionalni razvoj učitelja, razvoj kvalitete poučavanja, nacionalni odgojno-obrazovni projekt resornog ministarstva, rad stručnih tijela, javne rasprave o kurikulumu, recenzija nacionalnih obrazovnih dokumenata, trenerica za edukaciju, facilitator grupne refleksije u Zajednicama učenja odgojno-obrazovnih djelatnika; odgojno-obrazovna inkluzija).U kontekstu profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika obavljala je različite uloge: certificirana trenerica Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak iz Zagreba; vanjska suradnica: Ministarstva znanosti, odgoja i obrazovanja; Agencije za odgoj i obrazovanje; Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment; članica Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti te predsjednica Hrvatskog pedagoško-književnog zbora ogranka Splitsko - dalmatinske županije.
Kao vanjska suradnica Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa (HNOS potpora) aktivno sudjeluje u provedbi nacionalnog projekta Hrvatski nacionalni obrazovni standard (2006. - 2008.); izradi Nastavnog plana i programa za osnovnu školu (2006.), Pedagoškog standarda te izradi ključnih dokumenata u obrazovanju i radu stručnih tijela MZOŠ-a. Kao suautorica sudjeluje u izradi čitanke iz Hrvatskoga jezika za 3. i 4 razred osnovne škole. Aktivno sudjeluje i u radu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (HAZU) i to kao članica Znanstvenog vijeća za obrazovanje i školstvo HAZU-a te voditeljica Radne skupine za odgoj u okviru vijeća HAZU-a. Sudjelovala je i u javnoj raspravi o prijedlogu Okvira kurikularne reforme, vođenju i aktivnostima Radnih skupina Znanstvenog vijeća te javnoj raspravi i recenziji na predloženi Okvir kurikularne reforme. Predsjednica je Hrvatskog pedagoško-književnog zbora ogranka Splitsko-dalmatinske županije. Osmišljava i organizira stručno-znanstvene konferencije i vodi edukacije za odgojno-obrazovne djelatnike na svim razinama (od predškolske do srednjoškolske) te programima popularizacije znanosti. Kreirala je i vodila stručni projekt (Mentorski model odgojno-obrazovne inkluzije) koji se provodio osam godina u osnovnoj školi s ciljem razvoja odgojno-obrazovne prakse te je pozitivno evaluiran od Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment.
Objavljuje znanstvene i stručne radove, sudjeluje na pozvanim predavanjima, izlaže na konferencijama.
Dobila je županijsku nagradu za doprinos u promicanju obrazovanja mladih (Splitsko-dalmatinska županija) i međunarodni certifikat o izvrsnosti poučavanja izdan od International Step by Step Association.