Kolegij doprinosi studijskom programu, odnosno kompetencijama studenta kroz 4 ishoda učenja studija Francuskog jezika i književnosti koje mobilizira :
1. kreirati vlastiti usmeni ili pisani tekst na francuskom jeziku prema zadanim elementima ili samostalno primjenjujući vokabular iz različitih područja života, kulture, znanosti i tehnologije
2. učinkovito se koristiti rječnikom u cilju proširenja vokabulara te preoblikovati i sažeti jednostavnije tekstove različitih funkcionalnih stilova tako da postignu gramatičku, stilsku i komunikacijsku prihvatljivost
3. uočiti bitne elemente u nepoznatom tekstu, protumačiti i sažeti smisao tekstova na francuskom jeziku koji pripadaju različitim tipovima diskursa i funkcionalnim stilovima
4. upoznati elemente i razviti poznavanje francuske i frankofone civilizacije i kulture, te razumjeti i komentirati kulturne, društvene i povijesne obrasce i pojave u frankofonim zemljama.
Kolegij predviđa kombiniranu nastavu, najprije upoznavanje s građom, a potom praksu na kojoj bi studenti stekli kompetencije koje nipošto nisu ograničene samo na nastavu iz francuske književnosti jer razvijaju vještine koje su potrebne svakom mladom čovjeku. No, ovaj bi seminar trebao studentima predstaviti i cijeli niz paradigmatskih odlika dnevničkoga pisma na reprezentativnom primjeru Gideova dnevnika. Rad na tekstovima trebao bi pokazati svu raznovrsnost diskursa i stilova koji su sastavni dio dnevnika kao žanra, i omogućiti uvođenje nekoliko temata koji bi bili osnova njihovih praktičnih zadataka. Ovaj bi seminar trebao studentima pokazati plodnost susreta samoga teksta i interpretacija, i omogućiti praćenje promjena u samoj recepciji žanra. Naposljetku, ovaj seminar posredno omogućuje i praćenje francuske književnosti (neoromantizma, simbolizma, krize reprezentacije i ironije, te antimodernizma i modernog klasicizma) i određenje jedne od figura intelektualca koju utjelovljuje ovaj francuski nobelovac.