Tomislav Ivanjko (matični broj znanstvenika: 314670) rođen je 1984. godine. Studij informacijskih znanosti i komparativne književnosti upisao je 2002. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, na kojem je 2008. diplomirao s temom iz područja bibliotekarstva čime završava dvopredmetni studij komparativne književnosti i informacijskih i komunikacijskih znanosti smjer bibliotekarstvo. Tijekom studija primio je nagradu Zaklade dr. Ljerke Markić-Čučuković za najboljeg studenta bibliotekarstva na Sveučilištu u Zagrebu za ak. godinu 2004./2005. Od 2009. godine zaposlen je kao znanstveni novak u suradničkom zvanju asistenta na projektu MZOŠ Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju, pod vodstvom prof. dr. sc. Jadranke Lasić-Lazić na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Iste godine upisuje i Poslijediplomski studij informacijskih znanosti. Doktorsku disertaciju na temu Pristup analizi i primjeni korisničkog označivanja u predmetnom opisu baštinske građe (mentor: prof. dr. sc. Sonja Špiranec) obranio je 2015. godine. U znanstveno zvanje znanstvenog suradnika izabran je u lipnju 2016 godine. U rujnu 2017. godine izabran je u znanstveno-nastavno zvanje docenta na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U znanstveno zvanje višeg znanstvenog suradnika izabran je u svibnju 2022.godine. U siječnju 2023. godine izabran je u znanstveno-nastavno zvanje izvarednog profesora na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Na istom Odsjeku sudjeluje u izvođenju preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studija, kao nositelj i izvođač kolegija: Uvod u informacijske znanosti, Teorija informacijske znanosti, Organizacija znanja, Informacijske tehnologije u obrazovanju i Digitalna knjižnica 2. Mentor je na većem broju završnih, diplomskih i doktorskih radova. Član je Katedre za organizaciju znanja, na kojoj je dužnost predstojnika katedre obavljao u jednom mandatu.
Njegovi znanstveni interesi usmjereni su na praktične i teorijske aspekte utjecaja novih tehnologija u baštinskom području, s posebnim naglaskom na korištenje društvenog softvera, rada mnoštva, građanske znanosti i igrifikacije u području organizacije znanja i obrazovanja u digitalnom okruženju. Samostalno je ili u koautorstvu objavio više od 50 znanstvenih i stručnih radova. S izlaganjima je sudjelovao na 25 međunarodnih i domaćih znanstvenih skupova. Kao recenzent surađuje s domaćim časopisom Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje te stranim časopisima Records Management Journal, Computers in Human Behavior, Sustainability, Education Sciences, Information, Societies te Sensors. Dobitnik je Emerald Publishing nagrade „Outstanding Reviewer“ za 2021. godinu od strane uredništva časopisa Records Management Jorunal. Sudjelovao je na nizu domaćih i međunarodnih projekata: Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (MZOŠ), Komparativna usporedba kurikuluma informacijskih znanosti hrvatskih i vodećih svjetskih sveučilišta (UNIZG), Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju (UNIZG), Razvoj taksonomije generičkih informacijskih kompetencija kao sredstva poboljšanja zapošljivosti (UNIZG), ERASMUS IP Information and communication technology in supporting the educational process (ERASMUS), te InterPARES Trust (međunarodni projekt). Trenutno sudjeluje na projektima InterPARES Trust AI (2021-2026) (međunarodni projekt) i Građanska znanost u društvenim i humanističkim istraživanjima: teorijski okvir i smjernice za primjenu (institucijski projekt).
Član je organizacijskog odbora konferencije INFuture – the future of information sciences te programskog odbora konferencije KcCONNECT. Predsjednik je Etičkog povjerenstva Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti na preddiplomskom, diplomskom i doktorskom studiju te član Etičkog povjerenstva za znanstveno istraživački rad Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Voditelj je Zavoda za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti. Član je European Citizen Science Association (ECSA) te aktivno sudjeluje u radu radne grupe Citizen science and universities.