Naziv
Praksa 2
Organizacijska jedinica
Odsjek za anglistiku
ECTS
3
Šifra
128127
Semestri
ljetni
Satnica
Seminar
30
Lektorske vježbe
15

Cilj
Studenti će usavršiti svoje nastavničke kompetencije na svim razinama, a posebno će imati priliku razviti osjećaj odgovornosti za svoj rad i za učenike (poučavat će istu grupu tijekom dužeg perioda). Razvit će osjećaj profesionalnosti.
Sadržaj
  1. Uvod
  2. Osmišljavanje aktivnosti i nastavnih planova za različite dobne skupine učenika
  3. Osmišljavanje aktivnosti i nastavnih planova za skupine učenika na različitim razinama poznavanja jezika
  4. Poučavanje u razrednoj sredini
  5. Poučavanje u razrednoj sredini
  6. Poučavanje u razrednoj sredini
  7. Poučavanje u razrednoj sredini
  8. Poučavanje u razrednoj sredini
  9. Poučavanje u razrednoj sredini
  10. Poučavanje u razrednoj sredini
  11. Refleksija na iskustvo poučavanja u razredu
  12. Poučavanje u razrednoj sredini
  13. Poučavanje u razrednoj sredini
  14. Evaluacija dnevnika prakse
  15. Izazovi u obrazovanju nastavnika

Ishodi učenja
  1. kritički prosuđivati o jeziku koji koriste i poučavaju kao i o čimbenicima koji utječu na različite aspekte njihova pristupa poučavanju
  2. osmisliti i provesti kvalitetan i znanstveno utemeljen oblik vrednovanja komunikacijske kompetencije u engleskome jeziku
  3. osmisliti kvalitetan, sveobuhvatan, relevantan i znanstveno utemeljen plan nastavnog sata engleskog kao inog jezika i samostalno ga provesti u nastavi
  4. procijeniti napredak učenika, uočiti moguće poteškoće i učestalost pogrešaka, te u slučaju potrebe osmisliti alternativni pristup poučavanju
Metode podučavanja
Kolegij se izvodi kroz seminar i vježbe. Dio vježbi održava se na fakultetu u obliku praktikuma, a dio u obliku seminara na kojima se analiziraju sati koje su studenti promatrali ili sami održali.
Metode ocjenjivanja
kontinuirano praćenje - portfolij; ocjene iz održane nastave tijekom prakse u školi

Obavezna literatura
  1. Crookes, G. (2003). A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja] -
  2. Newby, D. i sur. (2008). European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. [odabrana poglavlja].
  3. Waynryb, R. (1992). Classroom observation tasks. Cambridge: Cambridge University Press.
  4. Celce-Murcia, M., Brinton, M. D., & Snow, A. (Eds.) (2014). Teaching English as a second or foreign language. Boston, MA: National Geographic Learning / Heinle CENGAGE Learning.
  5. Zapata, G. C. (2022). Learning by Design and second language teaching: Theory, research, and practice. Routledge
Dopunska literatura
  1. Allwright, D. (1988). Observation in the language classroom. New York: Longman. [odabrana poglavlja]
  2. Costas i Costa i sur. (ur) (2001). Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl.

Obavezan predmet na studijima
  1. Anglistika, sveučilišni diplomski dvopredmetni studij