Naziv
Studentska praksa 2
Organizacijska jedinica
Odsjek za talijanistiku
ECTS bodovi
5
Šifra
128372
Semestri izvođenja
ljetni
Jezik izvođenja
hrvatski
Satnica
Terenske vježbe
30

Cilj
Stjecanje uvida u nastavni proces usvajanja talijanskog kao stranog jezika u osnovnim školama
Sadržaj
  1. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  2. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  3. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  4. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  5. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  6. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  7. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  8. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  9. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  10. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  11. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  12. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  13. Promatranje nastave u osnovnoj školi
  14. Održavanje nastavnog sata
  15. Održavanje nastavnog sata

Ishodi učenja
  1. samostalno kreirati nastavnu jedinicu talijanskog kao stranog jezika na osnovnoškolskoj razini
  2. samostalno izvesti nastavnu jedinicu u osnovnoj školi
  3. analizirati strukturu i dinamiku tijeka nastavnog sata;
  4. analizirati odabir prikladnih metoda i postupaka, te oblika rada u skladu s ciljevima nastavnoga sata
  5. analizirati odabir nastavnih materijala u skladu sa potrebama nastavnog sata
Metode podučavanja
Promatranje mentorove nastave. samostalno izvođenje nastavnog sata.
Metode ocjenjivanja
Ocjenjivanje nastavnog sata prema unaprijed utvrđenim kriterijima.

Obavezna literatura
  1. Balboni. P. (1994),Didattica dell'italiano a stranieri, Bonacci, Roma, Parte seconda
  2. Balboni. P. (2005), Le sfide di Babele, UTET, Torino,
  3. Mezzadri. M (2003) I ferri del mestiere. Guerra, Perugia
Dopunska literatura
  1. Consiglio d'Europa (2002). Quadro comune europe odi riferimento per le lingue: apprendimento, insegnamento, valutazione. Oxford: La Nuova Italia

Obavezan predmet na studijima
  1. Talijanistika, sveučilišni diplomski jednopredmetni studij
  2. Talijanistika, sveučilišni diplomski dvopredmetni studij