Jasmina Mehulić rođena je 1992. u Zagrebu gdje je završila gimnaziju s dodatnim programom njemačkog jezika te srednju glazbenu školu (violina). Bila je članica Zagrebačkog omladinskog komornog orkestra, sudjelovala na više državnih natjecanja, ostvarila 1. mjesto na državnom natjecanju iz njemačkog jezika, 2. mjesto iz povijesti i 4. mjesto iz engleskog jezika.
Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu 2017. Tijekom studija psihologije dobila je Rektorovu nagradu za individualni znanstveni rad, sudjelovala je u Erasmus+ razmjeni na Sveučilištu u Greifswaldu (Njemačka), volontirala je u Gestalt centru Homa i Dječjoj kući Borovje te je pohađala slobodni studij sinologije. Bila je dobitnica stipendije Vlade NR Kine i obrazovala se šest mjeseci na Sveučilištu u Xiamenu, Kina.
Od 2018. do 2024. zaposlena je kao asistentica, a od 2024. kao viša asistentica pri Katedri za socijalnu psihologiju Odsjeka za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Sudjelovala je u izvođenju nastave na kolegijima: Socijalna percepcija i stavovi, Komunikacijske vještine, Osnove socijalne psihologije te Neeksperimentalna psihologijska metodologija. Bila je aktivna u radu više sveučilišnih projekata usmjerenih ka proučavanju odrednica kvalitete partnerskih odnosa te u nekoliko međunarodnih projekata. Završila je poslijediplomski doktorski studij psihologije pri istom Odsjeku i 2024. stekla titulu doktorice znanosti s ocjenom Summa cum laude.
U znanstvenom radu posvetila se proučavanju odrednica kvalitete partnerskih odnosa i djelovanja stresa na živote parova. Istraživala je konotativno značenje poniznosti te njezinu važnost za partnerske odnose. Bavila se seksualnim funkcioniranjem parova te pitanjima sporazumne ne-monogamije i poliamorije. Među ostalim, istraživala je rodne stereotipe kod učenika osnovnih i srednjih škola te sudjelovala u osmišljavanju intervencijskih radionica usmjerenih ka njihovom smanjenju. Objavila je više znanstvenih radova, sudjelovala u brojnim međunarodnim konferencijama i edukacijama, te u aktivnostima popularizacije psihologije, kao i u radu studentskog Savjetovališta. Apsolventica je gestalt psihoterapije i trenutno se obrazuje za savjetodavni i terapijski rad s parovima.