Naziv
Pisanje znanstvenih tekstova 1
Organizacijska jedinica
Odsjek za anglistiku
ECTS bodovi
5
Šifra
132545
Semestri izvođenja
zimski
Jezik izvođenja
hrvatski
Satnica
Seminar
30
Lektorske vježbe
30

Cilj
Cilj ovog predmeta je da studenti poboljšaju svoje pismenih vještina. Usredotočit će se na proces pisanja (posebno na reviziju teksta), na interakciju sa znanstvenim tekstovima kroz pisanja i na citiranje izvora.
Sadržaj
  1. Introduction -Discussion of students' personal literacies
  2. Macrorie on "Engfish" - Freewriting
  3. Personal Experience Essay 1st draft - sharing writing workshop Purposes of punctuation
  4. Reflective Essay about last week's workshop - Punctuation exercise
  5. Personal Experience Essay 2nd draft - descriptive responding workshopCopyediting and Proofreading symbols.
  6. Personal Experience Essay Final draft - workshop on effective writing Copyediting and Proofreading exercise
  7. Topic finding workshop - Writing a formal letter
  8. Begin writing new essay - Sharing workshop: essays in progressComponents of a CV/Resume
  9. Complete essay - descriptive responding workshopWriting your own CV/Resume
  10. Second essay final draft - Student-teacher conferences
  11. Reading a difficult academic text - Student-teacher conferences
  12. Responding to academic text - discussion in class - interacting with the text through writing
  13. Drawing upon other sources in written response to academic text - Citing different types of sources (Chicago author-date style)
  14. Student presentations of written work
  15. Student presentations of written workThird essay due.

Ishodi učenja
  1. Studenti će moći citirati različite izvore po određenom sistemu (Chicago name-date)
  2. Studenti će znati pisati rad kroz nekoliko revizija.
  3. Studenti će moći napisati CV i formalno pismo na engleskom jeziku.
Metode podučavanja
Kolegij je seminarskog tipa; nastava će se izvoditi interaktivno. Studenti će često raditi u manjim grupama i međusobno komentirati i analizirati radove i dobivati povratne informacije od svojih kolega. Nastavnik potiče raspravu i moderator je tih rasprava. Očekuje se redovito polaženje, nastave i aktivno sudjelovanja studenata na nastavi. Studenti će se redovito pripremati za nastavu, pisati zadane radove i pripremati usmene prezentacije. O radovima i prezentacijama diskutirat će se na satu.
Metode ocjenjivanja
Elementi za ocjenu bit će: aktivno sudjelovanje na kolegiju, pisani radovi, usmene prezentacije.

Obavezna literatura
  1. Turabian, Kate L. 2007. A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations, 7. edn. Chicago: U. of Chicago Press.
  2. Macrorie, Ken. 1970. "The Poison Fish." In Telling Writing. Rochelle Park, NJ: Hayden.
  3. Macrorie, Ken. 1968 "The Language in You." In Writing to Be Read. Rochelle Park, NJ: Hayden.
  4. Murray, Donald. 1979. "Internal Revision: A Process of Discovery." In Charles Cooper and Lee Odell, eds. Research on Composing: Points of Departure, Urbana, IL: National Council of Teachers of English.
  5. Fowler, H. Ramsey and Jane E. Aaron. 2010. The Little, Brown Handbook. 11th edn. Longman/Pearson.
Dopunska literatura

Obavezan predmet na studijima
  1. Anglistika, sveučilišni diplomski jednopredmetni studij
  2. Anglistika, sveučilišni diplomski dvopredmetni studij