Ključni istraživački interes
- usvajanje drugog jezika
- višejezičnost
- usvajanje trećeg jezika
- metodologija istraživanja i etika u području ovladavanja i poučavanja engleskog jezika
- poučavanje engleskog kao stranog jezika
Članstva u profesionalnim udruženjima, stručnim i građanskim udrugama i javnim
tijelima
-
Hrvatsko društvo za anglističke studije (HDAS) (potpredsjednica )
-
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) (Član)
-
Hrvatsko filološko društvo (HFD) (član i glavna urednica časopisa)
-
Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika (HUPE)
-
International Association of Multilingualism (član upravljačkog odbora)
-
Povjerenstvo za polaganja stručnog ispita, Agencija za odgoj i obrazovanje
Članstva u organizacijskim odborima skupova
-
2022.
IAM L3 Conference on Third Language Acquisition and Multilingualism, Filozofski fakultet u Zagrebu i International Association of Multilingualism (međunarodni, znanstveni)
-
2018.
UZRT2018. Empirical Studies in Applied Linguistics, Odsjek za anglistiku, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (-, -)
-
2017.
4. međunarodna konferencija Hrvatskog društva za anglističke studije Word and Images, Hrvatskod društvo za anglističke studije (-, -)
-
2016.
3. međunarodna konferencija Hrvatskog društva za anglističke studije Migrations., Hrvatsko društvo za anglističke studije (-, -)
-
2016.
UZRT2016. Empirical Studies in Applied Linguistics, Odsjek za anglistiku, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (-, -)
Uredništva u časopisima
-
Strani jezici: časopis za primijenjenu lingvistiku, Hrvatsko filološko društvo, Zagreb (član uredničkog odbora / glavna urednica)
-
Strani jezici: časopis za primijenjenu lingvistiku, Hrvatsko filološko društvo, Zagreb (član uredničkog odbora / glavna urednica)
-
Strani jezici: časopis za primijenjenu lingvistiku, Hrvatsko filološko društvo, Zagreb (član uredničkog odbora / glavna urednica)
Opis znanstvene djelatnosti
Dr.sc. Stela Letica Krevelj objavila je preko 20 izvornih znanstvenih radova.
Odabrani popis objavljenih znanstvenih radova i uredničkih knjiga:
Letica Krevelj, S. i Nikolov, M. (2024). Enriching the Tapestry of Early Foreign Language Learning and Teaching: A Preface. U: M. Nikolov i S. Letica Krevelj (ur.), Early Foreign Language Learning and Teaching: Evidence Versus Wishful Thinking (str. xix-xxix). Bristol, Jackson: Multilingual Matters.
Letica Krevelj, S. (2024). On How One Would Teach English to a Dalmatian Dog: Jelena Mihaljević Djigunović in Conversation with Stela Letica Krevelj. U: M. Nikolov i S. Letica Krevelj (ur.), Early Foreign Language Learning and Teaching: Evidence Versus Wishful Thinking (str. 14-32). Bristol: Multilingual Matters.
Letica Krevelj, S. i Kovačić, N. (2024). Inventory of Language Learning Affordances in Croatian Socio-Educational Context. U: D. Gabryś-Barker i E. Vetter (ur.), Modern Approaches to Researching Multilingualism (str. 161-182). Cham: Springer Nature. doi: 10.1007/978-3-031-52371-7_11
Letica Krevelj, S. i Kovačić, N. (2023). DLC of Consecutive Multilinguals Studying Languages in an Officially Monolingual Environment U: L. Aronin i S. Melo-Pfeifer (ur.), Language Awareness and Identity (str. 173-194). Cham: Springer Nature Switzerland. doi: 10.1007/978-3-031-37027-4_9
Letica Krevelj, S. (2023). Interview with David Singleton. Strani jezici, 52 (1), 141-145.
Mihaljević Djigunović, J. i Letica Krevelj, S. (2022). From Preprimary to Primary Learning of English as a Foreign Language: Coherence and Continuity Issues U: M. Schwartz (ur.), Handbook of Early Language Education (str. 613-639). Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-47073-9_23-1
Letica Krevelj, S. i Djigunović Mihaljević, J. (2021). Transition from Pre-primary to Primary Level: A Neglected Variable in EFL Learning. The European Journal of Applied Linguistics and TEFL, 10, 2, 79-101.
Trinki, M. i Letica Krevelj, S. (2020). Multilingualism in English language classrooms in Croatia: Can we think outside the box? U: R. Geld i S. Letica Krevelj (ur.), UZRT 2018: Empirical Studies in Applied Linguistics (str. 56-74). Zagreb: FF Press. doi: https://doi.org/10.17234/UZRT.2018.7
Letica Krevelj, S. (2020). Studying Crosslinguistic Interaction in Multilingual Production Through the Dominant Language Constellation. U: J. Lo Bianco i L. Aronin (ur.), Dominant Language Constellations: A Perspective on Multilingualism (str. 211-229). Cham: Springer. doi: 10.1007/978-3-030-52336-7_11
Hendrih, M. i Letica Krevelj, S. (2019). Why do sparkles make a sound in English? The impact of media exposure on child L2 vocabulary acquisition. Jezikoslovlje, 20, 3, 447- 473.
Letica Krevelj, S. (2019). Strani jezik i višejezičnost: stvarnost, spoznaje i preporuke U: Y. Vrhovac i suradnice (ur.), Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi (str. 26-34). Zagreb: Naklada Ljevak.
Letica Krevelj, S. & Geld, R. (2017) (Ur.). UZRT 2016: Empirical Studies in Applied Linguistics. Zagreb: FF press.
Letica Krevelj, S. (2016). Multilinguals’ perceptions of crosslinguistic similarity and relative ease of learning genealogically unrelated languages. Studia Romanica et Anglica Zagrebiensia, 61, 175-206. ISSN 0039-3339
Letica Krevelj, S. (2016). Psychotypology and the Activation of Interlingual and Deceptive Cognates from Typologically Unrelated Languages in L3 English Production. U: I. Zovko Dinković & J. Mihaljević Djigunović (ur.). English Studies from Archives to Prospects: Volume 2 - Linguistics and Applied Linguistics (str. 254-269). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. ISBN 978-1-4438-9076-2
Letica Krevelj, S. & Mihaljević Djigunović, J. (2015) (Ur.). UZRT 2014: Empirical Studies in Applied Linguistics. Zagreb: FF press.
Letica Krevelj, S. i Medved Krajnović, M. (2015) Early EFL development from a dynamic systems perspective. U: J. Mihaljević Djigunović i M.Medved Krajnović (ur.) The new dynamics of primary English. Clevedon, UK: Multilingual Matters/Channel View Publications.
Letica Krevelj, S. (2012) Multilinguals' Exploitation of Affordances: Evidence from the Use of Compensatory Strategies. U: J. Mihaljević Djigunović i M. Medved Krajnović (ur.) UZRT 2012: Empirical studies in English applied linguistics, 113-130. Zagreb: FF press. ISBN 978-953-175-458-3
Mihaljević Djigunović, J. i Letica Krevelj, S. (2012) Developmental dynamics in acquiring existential there in L2 English. SRAZ, 57, 107-122. ISSN 0039-3339
Mihaljević Djigunović, J. i Letica Krevelj, S. (2011) Lexical diversity in early learning of English as L2. SRAZ, 56, 253-270. ISSN 0039-3339
Geld, R. i Letica Krevelj, S. (2011) Centrality of space in the strategic construal of up in English particle verbs. U: M. Brdar, M. Omazić, V. Pavičić Takač, T. Gradečak-Erdeljić, i G. Buljan (ur.) Space and Time in Language, 145-166. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISBN: 9783631613122