Mateusz-Milan Stanojević redovni je profesor na Odsjeku za anglistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Izvodi nastavu iz kolegija Kognitivna lingvistika, Kognitivna lingvistika i prevođenje, Povijest engleskog jezika, Znanstvena istraživanja jezika i prevođenja: planiranje i metodologija na diplomskom studiju anglistike, te kolegij Jezične strukture i konceptualizacija na diplomskom studiju Primijenjene kognitivne znanosti. Mentorirao je šezdesetak diplomskih radova na predbolonjskom i bolonjskom studiju, a pod njegovim mentorstvom ili sumentorstvom obranjena su tri doktorska rada.
Područja njegovog znanstvenog interesa su konceptualna i diskursna metafora te strukturni i semantički faktori u proučavanju engleskog i slavenskih jezika, a bavio se i područjima engleskog kao lingua franca te e-poučavanjem. Autor je ili suautor triju knjiga, pedesetak članaka te urednik ili suurednik dviju monografija i nekoliko zbornika u zemlji i inozemstvu. Redovito izlaže na domaćim i međunarodnim skupovima, a kao predavač je gostovao na više domaćih i međunarodnih sveučilišta (npr. Sveučilište u Hamburgu, Sveučilište u Sheffieldu). Dobitnik je Fulbrightove stipendije za istraživački boravak na Sveučilištu u Kansasu (2015. godine). Sudjelovao je na više znanstvenih projekata (npr. Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture; Hrvatska zaklada za znanost; voditeljica: Anita Peti-Stantić, 2017-2021). Bio je voditelj dvaju međunarodnih projekata vezanih uz e-poučavanje: Using open resources to develop online teaching skills (European Centre for Modern Languages; 2012-2013), te Use of ICT in support of language teaching and learning (European Centre for Modern Languages i Europska komisija; svibanj 2013 – rujan 2015). Član je stručnih udruga International Cognitive Linguistics Association, Slavic Cognitive Linguistics Association (čiji je predsjednik), Hrvatskog filološkog društva te Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (čiji je bio tajnik, član predsjedništva i predsjednik nadzornog odbora).