Naziv
smjer Rehabilitacija slušanja i govora
Puni naziv
Fonetika, smjer Rehabilitacija slušanja i govora
Vrsta studija
Sveučilišni diplomski dvopredmetni
Stručni naziv
sveučilišni magistar edukacije fonetičar rehabilitator
sveučilišna magistra edukacije fonetičar rehabilitator
Organizacijska jedinica
Završetak studija
Diplomski rad
Trajanje
4 semestra
ECTS bodovi
60

  1. Analizirati i vrednovati akustičke, fiziološke i perceptivne govorne podatke.
  2. Samostalno izraditi govorni, govornički i slušni status.
  3. Osmisliti i provoditi individualne i grupne fonetske vježbe.
  4. Samostalno osmisliti, planirati i provesti te kritički analizirati nastavu govorništva u odgojno-obrazovnim ustanovama na svim obrazovnim razinama.
  5. Pripremiti i savjetovati govorne profesionalce za oblikovanje govorne poruke i postavljanje glasa u elektroničkim medijima.
  6. Planirati, provesti i kritički analizirati individualnu i grupnu rehabilitaciju ovisno o vrsti i stupnju slušnog oštećenja i govornog poremećaja primjenom Verbotonalne metode.
  7. Obrazložiti i vrednovati postupke odabira, prikupljanja i analize različitih vrsta podataka u društveno-humanističkim znanostima te primijeniti suvremene tehnologije u obradi i opisu odabrane građe.
  8. Kreirati i razvijati usluge i proizvode namijenjene klijentima/korisnicima ili drugim stručnjacima na temelju teorija i metoda društvenih i humanističkih znanosti.
  9. razlikovati suvremene klasifikacije govorno-jezičnih poremećaja i analizirati različite vrste odstupanja od urednog govorno-jezičnog razvoja
  10. identificirati zakonitosti audiološke obrade i interpretirati rezultate kliničkih dijagnostičkih postupaka
  11. provoditi funkcionalnu dijagnostiku sluha i slušanja
  12. procijeniti osnovne tehničke karakteristike i primijeniti uređaje koji se koriste u dijagnostici i rehabilitaciji sluha i slušanja
  13. integrirati znanja s područja audiološke obrade, kliničkih dijagnostičkih postupaka i funkcionalne dijagnostike
  14. preporučiti izbor određenih slušnih pomagala i pratiti njihovu uporabu
  15. pripremiti i provoditi program rehabilitacije slušanja i govora ovisno o dobi, oštećenju i pomagalu korisnika
  16. pripremiti, provesti i evaluirati postupak fonetske korekcije u materinskom ili u stranom jeziku
  17. primijeniti verbotonalnu metodu u rehabilitaciji slušanja i govora i u učenju stranih jezika
  18. pratiti i analizirati rezultate rada te ih prezentirati znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti
  19. stručno argumentirati primjenu rehabilitacijskih postupaka
  20. primijeniti suvremene znanstvene spoznaje na planiranje i provedbu rehabilitacijskih postupaka slušanja i govora
  21. primijeniti vještine učenja koje omogućuju cjeloživotno obrazovanje
  22. navesti, objasniti i primijeniti temeljne psihologijske čimbenike uspješnog učenja i poučavanja
  23. objasniti didaktičke teorije i modele te ih primijeniti u nastavi
  24. pripremiti i posredovati nastavne sadržaje sukladno temeljnim artikulacijskim modelima

1. Obavezni kolegiji
2. Nastavnički modul - Obvezni kolegiji - tijekom studija odabrati 18 ECTS bodova (11012)
3. Kolegiji s unutarnjom izbornošću - tijekom 1., 2. i 3. sem. upisati min. 3 ECTS - tijekom 1., 2. i 3. semestra upisati najmanje 3 ECTS boda (10659)
4. Nastavnički modul - Izborni kolegiji - opcionalan odabir kolegija (12627)
1. Obavezni kolegiji
2. Nastavnički modul - Obvezni kolegiji - tijekom studija odabrati 18 ECTS bodova (11012)
3. Kolegiji s unutarnjom izbornošću - tijekom 1., 2. i 3. sem. upisati min. 3 ECTS - tijekom 1., 2. i 3. semestra upisati najmanje 3 ECTS boda (10659)
4. Nastavnički modul - Izborni kolegiji - opcionalan odabir kolegija (12627)
1. Nastavnički modul - Obvezni kolegiji - tijekom studija odabrati 18 ECTS bodova (11012)
2. Kolegiji s unutarnjom izbornošću - tijekom 1., 2. i 3. sem. upisati min. 3 ECTS - tijekom 1., 2. i 3. semestra upisati najmanje 3 ECTS boda (10659)
3. Nastavnički modul - Izborni kolegiji - opcionalan odabir kolegija (12627)